Veelgestelde vragen bij SoScredi
Kan ik een online lening krijgen?
De online lening kan worden verkregen vanaf de leeftijd van 18 tot 75 jaar. Om een online lening aan te vragen, moet u solvabel zijn en over een bankrekening bij een Nederland kredietinstelling en een mobiele telefoon beschikken. U moet een aanmeldingsformulier invullen (zodat nieuwe klanten het inschrijfgeld kunnen betalen), wachten tot de beslissing bekend wordt gemaakt door een medewerker van de klantenservice en/of een sms en/of e-mail ontvangen.
Wat is het maximale bedrag voor een online lening?
Elke cliënt wordt individueel beoordeeld. De maximale online lening voor nieuwe klanten is 50 000 €.
Hoe snel kun je geld op je bankrekening krijgen?
Bij een positief antwoord wordt het geld direct op de bankrekening van de klant gestort. Gemiddeld kan het geld binnen 15 minuten op een bankrekening worden ontvangen als de kredietverstrekker en de kredietnemer een bankrekening hebben bij een bijpassende bank. Als u een bankrekening bij een andere bank heeft, kan het tot drie dagen duren voordat u het geld krijgt dat u nodig heeft. Geldoverdrachten vinden alleen plaats tijdens de kantooruren van de kredietverstrekker.
Kan ik een extra bedrag ontvangen?
U kunt een aanvullende lening aanvragen als het maximale bedrag van de online lening niet wordt benut.
Is pandrecht of borg vereist?
Voor het afsluiten van een online lening heeft u geen garantsteller of pandrecht nodig.
Moet ik een formeel inkomen hebben als ik een online lening aanvraag?
Om een online lening aan te vragen, moet u over een vast inkomen beschikken.
Is het mogelijk om vervroegd af te lossen?
Het is mogelijk om de lening sneller af te lossen dan aangegeven in het betalingsschema. Neem contact op met de klantenservice voor het exacte resterende bedrag.
In welke stad is het mogelijk om een lening te krijgen?
U kunt in elke stad op de Nederland een lening aanvragen.
Waarom mijn online leningaanvraag werd afgewezen?
Een aanvraag voor een online lening kan worden afgewezen als de verstrekte gegevens onjuist zijn of verkeerd zijn ingevuld en de aanvrager openstaande schulden heeft.
Kan ik mijn lening bij een bank terugbetalen?
U kunt uw lening bij elk filiaal van een bank terugbetalen.
Wat moet ik doen als ik mijn schuld niet binnen de gestelde termijn kan terugbetalen?
De terugbetaling van de onlinelening vindt plaats volgens het overeengekomen schema. Bij niet-betaling van de vervaldata wordt boeterente in rekening gebracht. Neem contact op met ons Customer Care Center om een oplossing voor uw kredietvertraging te vinden.
Wat gebeurt er als een betaling of factuur vertraging oploopt?
Het niet betalen van de factuur is in strijd met de online leenvoorwaarden. Omgekeerd kan bij niet tijdige betaling van de factuur rente in overeenstemming met de contractvoorwaarden op de openstaande factuur in rekening worden gebracht, evenals de kosten voor het sturen van herinneringen en het innen van de schuld.
Wat is een klantprofiel?
Klantprofiel op de website van de kredietverstrekker: Klanten kunnen de kredietstatus, het beschikbare geld, de betalingsgeschiedenis zien en bestaande klanten kunnen extra geld aanvragen.
Zo vraagt u een extra online leenbedrag aan?
In uw klantprofiel kunt u een aanvullende online lening aanvragen.
Wat zijn de voordelen van Soscredit?
Door te kiezen voor een online leendienst krijgt u de mogelijkheid om 24 uur per dag, 7 dagen per week een lening af te sluiten, zonder tussenkomst van een kredietinstelling.